petak, 21. prosinca 2012.

Tisuće želja odletjele u nebo



I ove je godine, treći puta za redom, održan performans “Kapulica & lampioni” u sklopu “ArtOmat” sajma ispred zgrade Doma hrvatskih likovnih umjetnika u Zagrebu.



Zaželi želju…

Kada ste zadnji put bacilli novčić u fontanu i zaželjeli želju? Ili zaželjeli želju i potom primili neki kip za prst? Nekada vam je to bilo simpatično, a danas vam se čini djetinjastim? E, pa tisuće Zagrepčana sinoć bi vas mrko pogledalo da ste to izjavili pred njima. Naime, i ove je godine, treći puta za redom, održan performans “Kapulica & lampioni” u sklopu “ArtOmat” sajma ispred zgrade Doma hrvatskih likovnih umjetnika u Zagrebu. Organizator performansa Krešimir Tadija Kapulica već treću godinu za redom nastoji ovim performansom potaknuti ljude da zažele želju, vjeruju u ostvarenje svojih želja i šire pozitivnu energiju. Tisuće ljudi sinoć mu se pridružilo u tom naumu te su u 20 sati zaželjeli želje i pustili ih, zajedno s lampionima, u nebo.  Moja je također odletjela s njima. :)


Želje se ostvaruju

Tihomir Tadija Kapulica svake godine zaželi jednu želju za koju bi se reklo da je neostvariva. No, želje mu se svaki put ostvare! Tako je prošle godine zaželio snijeg, koji je odmah nakon toga počeo padati nad Zagrebom. 2010. godine zaplesao je pak sentiš na krovu Doma hrvatskih likovnih umjetnika s glumicom Marijom Borić jer je upravo to bila želja koju je zaželio.



Građani podupiru lampione

Građani podupiru Kapulicu i njegov performans te smatraju da Zagrebu trebaju takvi drugačiji, pomalo romantični i bajkoviti događaji. Mateja, djevojka iz publike, rekla je: “ Podržavam ovu ideju i mislim da su lampioni super stvar! Ljudi malo maknu misli s loših stvari koje nam se svima u posljednje vrijeme događaju i usude se zaželjeti nešto lijepo pa i nadati se.”
Njezina prijateljica složila se s njom: “ Lampioni su mi super! Pretprošle godine je bilo malo ljudi, ali drago mi je da se među ljudima probudio interes za ovo i da svake godine sve više i više ljudi dolazi kako bi poslali svoje želje zajedno s lampionima u zrak.”
Iako je par lampiona završilo na borovima i okolnom drveću, stvar su spasili vrijedni vatrogasci te su svi lampioni uspješno odletjeli u zrak.



Ukoliko ste ove godine propustili ovaj zanimljivi performans, nemojte tu grešku ponoviti i dogodine. U svakom slučaju, motiv vam može biti i to što je ulaz na događaj – besplatan, kao i lampioni. Tako da vam je potrebna samo vaša dobra volja, a sumnjam da vam nje nedostaje. ;)

Kako je puštanje lampiona izgledalo, pogledajte u videu:



8 komentara:

Maya on 21. prosinca 2012. u 22:22 kaže...

Suuuper! Baš mi je žao što nisam ostala u Zagrebu, da zaželim želju! Bilo je to i u Zadru prošle godine, al nisam sigurna da ima i ove godine.. moram provjerit! :) A, Duškaaaa.. što si ti poželila? Nešto nemoguće? :D

Unknown on 21. prosinca 2012. u 22:23 kaže...

Ako kažem, neće se ostvarit. ;)

Pat on 22. prosinca 2012. u 00:22 kaže...

Ajme, ovo je prekrasno! :) Sad mi je baš žao što nisam došla! Planirala sam, ali sam bila cijeli dan u gradu i samo razmišljala kako ću leći i spavati. Baš šteta.

Anonimno kaže...

I meni je baš žao što nisam mogla doći. Super su mi ovakva događanja, pogotovo sad kad svi razmišljaju o kojekakvim porezima i rezovima tako da je ovakva akcija više nego dobrodošla u ovo božićno vrijeme. :)
Nadam se da će ti se želja ostvariti. ;)

tončur on 22. prosinca 2012. u 11:10 kaže...

A jao, vidi ovog miceka koji je završio na drvetu. :') nda, bilo je lijepo, konačno događaj koji je okupio ljude svih dobi, sklonosti, interesa, a povezuje ih to što su dobre volje. :)

Anonimno kaže...

Evo ja sam malo prekasno saznao za ovaj event, inače bih i ja prisustvovao, možda i napisao blog o tome, ali drago mi je da si ti prisustvovala i izvijestila javnost o posebnosti tog trenutka. Inače, žao mi je što je taj trend kod nas "tek" 3 godine, sjećam se kad sam bio u Bratislavi na dočeku Nove godine, a to je bilo 2007/8 i tada sam imao priliku proživjeti tisuće lampiona koji obasjavaju crnilo neba. Kod njih, a mislim i neki drugim metropolama svake godine na glavnom trgu puštaju lampione sa željama i stvarno je biutiful ;), samo tamo smo ih morali plaćati (5eu) ali isplatilo se.

Anonimno kaže...

Izgleda baš romantično i posebno... Baš kao što je Franjo reko šteta što je to tek počelo kod nas ali se nadam da se ta praksa zadržati što duže.

tbadjari on 21. siječnja 2013. u 15:52 kaže...

Konačno sam i ja prisustvovala puštanju lampiona, i uistinu je prekrasno, jedino što gužva malo kvari doživljaj. Pošto raste popularnost ovog performansa i svake godine dolazi sve veći broj ljudi, mislim da bi bilo dobro da se ovo preseli na neki veći prostor, gdje bi i cjelokupan doživljaj bio bolji. Evo kako je to izgledalo u Rumunjskoj, gdje je sa 12740 puštenih lampiona oboren Guinnessov rekord. http://www.youtube.com/watch?v=_emFqCpTJ4E Možda ga Zagreb jednog dana obori, tko zna :)

Objavi komentar

 

DJ's online world Copyright © 2012